יום שישי, 8 בינואר 2016

בחזרה לארץ הסינים

אז כן כמו שהכותרת מספרת חזרתי לסינגפור לפני קצת פחות משבוע.
החזרה הייתה ממש לא פשוטה בעיקר בשבל העובדה שישר צנחתי חזרה ללימודים והיה לי כל כך קשה לחזור לשיגרה מחדש אחרי שלושה שבועות של חופש בארץ.
אחרי החזרה לפה זו הפעם הראשונה שהרגשתי homesick וממש התגעגעתי הביתה, כמובן שאני לא מתחרטת על לחזור הביתה לחופשת חורף, זה היה הכרחי וממש נהנתי.
רציתי לומר תודה למשפחה ולחברים בארץ, אני מעריכה אתכם מאוד והפכתם את החופשה שלי להכי טובה שאפשר. מאוד שמחתי לראות שהקשרים נשארו בדיוק כמו שהם ושהחברויות שיצרתי בארץ יותר חזקות ממש שחשבתי.

רציתי לספר על מפגש כל כך מעניין שחוויתי השבוע, אירגנו משהו שקוראים לו tell your story בו כל אחד מספר סיפורים מהחיים האישיים שלו לפני שהגיע לקולג׳. זה קצת מצחיק אבל כולנו הגענו לפה בתחילת שנה וקפצנו למים העמוקים והתגבשה לנו שיגרה משותפת אבל אף פעם לא דיברנו מאיפה אנשים באמת באים. זו הייתה הזדמנות נפלאה לשמוע על החיים של אנשים וגם לשתף. גיליתי כל כך הרבה דברים על אנשים שלא ידעתי לפני זה וזה פשוט פתח לי את העיניים לראות עם איזה אנשים זכיתי לחיות ואיך חוויות מעצבות אנשים באופן מדהים.

חוץ מזה, אתמול אני ומיראיי (טורקיה) החלטנו לצאת לערב בנות כי לאנשים אחרים היו תכניות משלהם. אז התלבשנו יפה ונסענו ל hard rock caffe והיה פשוט מדהים. ישבנו שם ערב שלם, עם להקה חיה ורקדנו מלא בחברת מלא אנשים שלא הכרנו. זה היה כל כך משחרר וכיף ושמחתי שהיינו רק שתינו.


אש תודה לכולם שהיו חלק מחופשה נחוצה ומדהימה בארץ,
אני אוהבת את כולכם ואתם העוגן שלי,
מתגעגעת אליכם תמיד,
אוהבת המון,
כליל


נ.ב- כמובן שאני מאחלת המון בהצלחה למי שהגיש את הטפסים בדיוק עכשיו, גאה בכולכם :)

דידי עושה יצירת אומנות על שלט ריק

אני ומיראיי יוצאות לערב בנות


רענן ואני במיטבנו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה