יום שבת, 3 באוקטובר 2015

UN DAY

אז בפוסט הזה לא אלאה אתכם בפרטים ואכתוב רק על חוויה מסויימת אחת ומיוחדת ביותר.
ביום חמישי השבוע היה יום שנקרא UN DAY זהו יום שבו התלמידים באים לבית ספר בתלבושות הלאומיות שלהם ובערב יש מופע ענקי ומושקע של מלא ריקודים מכל העולם ודוכני אוכל. כל הכסף נתרם למחנה פליטים באוגנדה ולעוד שלל עמותות שבית הספר עובד איתם. אני השתפפתי בשלושה ריקודים: ארגנטינה, הונגריה ואיי פולקלנד ועזרתי בהכנת דוכן האוכל הישראלי והדוכן של עמותה שאני עובדת איתה בשם CASA DE AMIZADGE עמותה שעוזרת לילדי רחוב בברזיל לקבל חינוך. הערב היה פשוט מדהים, היה כל כך כיף לרקוד, להסתובב ופשוט להיות חלק מזה. עבדנו על המופע הזה כמעט חודשיים והוא באמת היה שווה את כל הזמן והמאמץ שהושקע בו.
 אני חושבת שתמונות ימחישו יותר טוב מה באמת התרחש אז במקום לכתוב פשוט אתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

היום אחלנו ארוחה הונגרית קלאסית בסימן ניצחון לאחר שהעלנו את הריקוד ההונגרי ולא ביישנו את המסורת.

אנצל את הבמה לאחל לאמוש יומולדת שמח, רציתי לומר שאני אוהבת אותך המון המון ומתגעגעת מאוד! שולחת המון חיבוקים וחיזוקים מארץ הסינים.

אוהבת המונים,
כליל
נ.ב- עוד פחות משבוע אחותי תהיה בביקור בסינגפור!
הפנימיה ודריו
דוכן האוכל הישראלי
מימין לשמאל: אני, אליזבט (מזרח טימור), פטריק (ברזיל) וכרמן (הונדורס).
מימין לשמאל: אספן (ארה"ב), אני, בברלי (איי מרשל) ואוניניי (ניגריה).
ריקוד ארגנטינאי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה